Vážení zákazníci, od 29.5.2019 využíváme novější verzi aplikace iFPUZ. Prosíme o nahlášení připomínek k funkcionalitě, pokud se objeví při práci s FPUZ nějaké dotazy či náměty pro úpravy. Požadavky lze případně hlásit i telefonicky nebo emailem na servis@usys.cz.
FPUZ - user rights Seznam položek :
  • Označení (Number)
  • Předmět (Name)
  • Zadavatel (ReportedUser)
  • Datum zadání (ReportedDate)
  • Přidělení FPUZu (AssignedUser)
  • Přidělení FPUZu u zákazníka (AssignedUserComp)
  • Řešiteli předáno (AssignedDate)
  • Stav FPUZu (Status)
  • Kategorie (Category)
  • Priorita (Priority)
  • Aplikace (Application)
  • Formulář/modul (ApplicationDetail)
  • Termín (Deadline)
  • Interní termín (DeadlinePrivate)
  • Pracnost (Timecons)
  • Interní pracnost (TimeconsPrivate)
  • Aktivní (ActiveFlag)
  • Fakturace (InvoiceFlag)
  • Zákazník (Company)
  • Zákazník – upřesnění (OrgUnit)
  • Termín uzamčen (DeadlineLocked)
  • Bug (BugId)
  • Zadání (Memo) (první poznámka)
Položky hlavičky:
  • Označení (Number)
  • Označení
  • Předmět
  • Aplikace
  • Formulář/modul
  • Zadání

 

Právo na zobrazení (vstup do FPUZu) uživatel může FPUZ vyhledat a otevřít, pokud platí alespoň jedno z následujícího:
  • Uživatel má vyplněny položky Zákazník (Company) a Zákazník – upřesnění (OrgUnit), FPUZ také a shodují se
  • Uživatel má vyplněnu položku Zákazník (Company) a upřesnění má prázdné a položka Zákazník se shoduje s položkou Zákazník FPUZU
  • uživatel je administrátor
Viditelnost položek (jak jsou položky zobrazovány/skrývány na formuláři, masce a ve vyhledávacím gridu)
  • Objednatel - nevidí : Interní termín, Interní pracnost, Bug, Přidělení FPUZu
  • Správce – nevidí: Pracnost, Fakturace
Práva na zadávání (nový FPUZ) (nadřízený přístup přebírá práva předchozího , tedy např. klíčový uživatel má práva i uživatele)
  • kategorie A … Uživatel
  • + kategorie B, C ….Klíčový uživatel
  • + kategorie D …Garant, Správce, Objednatel
Položky uvolněné k zápisu : Uživatel
  • hlavička (jen kategorie A)
Klíčový uživatel
  • hlavička (+ kategorie B, C)
Garant
  • hlavička ( + kategorie D)
  • Priorita
Správce
  • Aktivní/aktivovat FPUZ (kategorie A, B, C)
  • Termín (kategorie A, B, C)
  • Pracnost (kategorie A, B, C)
  • Přidělení FPUZu u zákazníka (kategorie A, B, C, D)
Objednatel (až po kategorii D)
  • Aktivní/aktivovat FPUZ (+ kategorie D)
  • Termín (+ kategorie D)
  • Pracnost (+ kategorie D)
Práva na editaci: Garant
  • Priorita
Správce
  • Hlavička (kategorie A-D)
  • Aktivní (kategorie A-C)
  • Termín (kategorie A-C)
  • Pracnost (kategorie A-C)
Objednatel
  • Hlavička ( + kategorie D)
  • Aktivní ( +kategorie D)
  • Termín (+kategorie D)
  • Pracnost (+ kategorie D)
Uživatel s nepřiřazeným upřesněním (přístup pro celou VV)
  • + Zákazník - upřesnění
Znovuotevření FPUZu:
  • aktivní FPUZ kategorie A, B, C, D ve stavu "Hotový" nebo "Odložený" lze od úrovně "Garant" vrátit zpět do stavu "V řešení"
  • aktivní FPUZ kategorie A, B, C, D ve stavu "Uzavřený" nebo "Zrušený" lze od úrovně "Objednatel" vrátit zpět do stavu "V řešení"
Kategorie H - Helpdesk, Hotline
  • FPUZy kategorie H mohou zadávat uživatelé od úrovně "Uživatel"
  • FPUZy kategorie H jsou po založení vždy automaticky aktivovány
Aktivace FPUZU
  • FPUZy kategorie A, B, H jsou aktivované automaticky hned při založení
  • U neaktivovaných FPUZů lze od úrovně "Správce" měnit stav. Při aktivaci je stav nastaven na "Nový"
Příspěvky
  • Příspěvky (poznámky) může zadávat každý uživatel ke všem FPUZům, které si může zobrazit. Stejně tak přílohy.
Související FPUZy
  • Sem může každý zadat jen ty FPUZy, které může vidět.
  • Pokud je připojen k FPUZu nějaký FPUZ, na který uživatel nemá právo, neměl by se mu zobrazit v seznamu (třeba Administrátor může propojit 2 FPUZy z různých společností).
Odebírání (e-maily)
  • Každý se může přihlásit k odebírání. Přihlásit jiného uživatele k odebírání může jenom objednatel a administrátor.
Style
v